Omwille van het Coronavirus past Joskin de organisatie van zijn traditionele opendeurdagen aan. De 20ste editie van het evenement zal 100% virtueel zijn.
Vaste afspraak in januari
Elk jaar in januari bezoeken meer dan 10.000 mensen de vestiging van de Joskin Groep in Soumagne tijdens de Pro Days. Voor hen is deze ontmoeting een gelegenheid om de tentoongestelde machines te bekijken, de coulissen van de productie van het merk te ontdekken, rechtstreeks met het personeel te praten, of nog meer.
2.0 editie
Vanwege de gezondheidscrisis en de daaruit voortvloeiende beperkingen moest Joskin dit jaar zijn organisatie van de Pro Days herzien. Om het DNA van deze gebeurtenis te behouden en tegelijkertijd rekening met de context te houden, heeft het merk daarom een 100% digitaal alternatief bedacht. Bij gebrek aan een 20ste editie zal het een ‘2.0’ editie zijn. De ontmoetingsplaats wordt dit jaar niet Soumagne maar www.joskin.com.
Website opnieuw ontworpen
Voor de gelegenheid werd de website van het merk volledig opnieuw ontworpen om deze ergonomischer en handiger te maken. Deze nieuwe versie is vol zowel geïllustreerde als gedetailleerde uitleg en geeft in een paar klikken een duidelijk antwoord op de vragen van de bezoekers. Zo kunnen ze de juiste informatie krijgen voor een goede investering.
Digitale showroom
Hoewel de machines in reële omstandigheden niet gezien en aangeraakt kunnen worden, beschikt de website nu over een gloednieuwe virtuele showroom van meer dan 14.000 m² die een 100% interactieve ervaring aanbiedt. Vanuit hun eigen huis en zonder het minste risico te nemen voor hun gezondheid zullen de bezoekers de Joskin en DistriTech showrooms kunnen ontdekken en de machines tot in het detail kunnen analyseren. Om aan alle verwachtingen te voldoen, zijn de outlet store en de Joskin Shop natuurlijk geïntegreerd in deze nieuwe tool.
Om deze unieke ervaring te vervolledigen, zullen ook verklarende video’s over alle voor- en na-verkoop diensten, alsook over de verschillende Joskin productievestigingen (België, Frankrijk en Polen), beschikbaar zijn. Zo is het een unieke kans om de galvanisatie-eenheid op de Poolse vestiging van het merk te ontdekken.
Het volledige digitale aanbod zal vanaf 23 december online beschikbaar zijn.